simsgiirl

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2012

Vet inte...

Av Hilda - 2 augusti 2012 12:57

Jag vet inte vad jag ska blogga om. Igår satt jag uppe till klockan 2 (Natt), för att jag kände att jag ville bygga klart ett hus. Gissa om jag blev klar? Såklart inte.

Men, huset tror jag blir rätt fint i alla fall! :) Bara sofforna i vardagsrummet jag är missnöjd med ;D


Jag är klar med nedervåningen på huset, men det blev jag inte igår.. Och så har jag gjort en växt på övervåningen... xD


Ses! ♥


//HILDA

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hilda - 12 augusti 2012 20:45


Idag kom mina kusiner och firade mig.. Så har inte hunnit blogga idag.. Jag vet att jag sa att jag skulle blogga idag, men jag trodde kusinerna skulle komma igår.. Jaja.. Del 2 kanske kommer ikväll. Det är större chans om du just du lägger en komment...

Av Hilda - 11 augusti 2012 11:00

Hej! Jag känner på mig att detta inlägget kommer bli väldigt långt, så får att det inte ska bli alldeles för långt, så har jag kortat ner inlägget så att jag visar Badrum 1, i del 1, badrum 2 i del 2, badrum 3 i del 3.. Så detta är Del 1/3. Och nu sk...

Av Hilda - 10 augusti 2012 16:03


Hejsan, hejsan! Jag tänkte börja med en "husguide".. Jag bygger olika hus eller rum med olika teman, t.ex. ett lyxhus, så är rubriken kanske: "Husguide, lyxhus, toalett", om jag visar toaletten eller så..   Jag är ganska nöjd med min idé, men v...

Av Hilda - 9 augusti 2012 17:22


Så nu har jag ny header.. Hoppas ni gillar den!    

Av Hilda - 9 augusti 2012 11:37

Headern ska jag ändra också.. ;D Glömde skriva det i förra inlägget! ...

Presentation


Hejj! Välkommen till min Sims 3 blogg. Här kommer jag lägga upp bilder på mina simmar, skriva simsberättelser och mycket annat... Hoppas att du tycker om bloggen, annars kan du ju lägga en kommentar om hur jag skulle kunna förbättra den! :)

/Hilda

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om min nya header?
 Jaa, de klart! ;D
 Nej, den är hur ful som helst.
 OMG! Vad tror du om mig?! Den är ju snyggast i HELA VÄRLDEN!
 Nej, detta är den sämsta headern jag någonsin sett!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bobblehead Bunny

Skapa flashcards