simsgiirl

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2012

Hallooooj!

Av Hilda - 5 augusti 2012 21:32

Heej! Har inte bloggat på ett tag nu.. Anledningarna kommer nu:


1. Har inte orkat >.<

2. Har städat

3. Fyller år den 11, så det har varit fix med det..

4. Har varit med min kompis..


Amen typ därför. Och jag har spelat en hel del sims med min kompis.. Men tog typ två bilder och sorry, men seriöst, jag har två läsare. (Sorry, Rebecca & Saga, jag älskar er för att ni läser min blogg)


Ja, som sagt, mina två läsare är Rebecca och Saga. Det är i alla fall dom som kommenterar. Och följer bloggen.


Så jag funderar på att lägga ner bloggen. O-M-G! What did she said?!


Ta tillbaka det där, Hilda! Nej, men faktiskt inte. Antingen så slutar jag blogga helt, eller så bloggar ibland(Som jag gör nu).. Eller om nån snäll snubbe kommenterar och tvingar mig, så kanske jag bloggar ganska ofta. Isåfall får jag väl pallra mig upp från sängen och blogga lite. Men det är om ni tvingar mig.


Kommentera vilket ni vill att jag ska göra. Jag skriver dem igen, bara för skojs skull...


1. Sluta blogga helt.

2. Blogga ibland.

3. Blogga ganska ofta.


Sådär, ja! Nu har vi det avklarat. Tack och hej för mig då.. Eller något.


 

//HILDA

 
 
saga

saga" title="http://bloggplatsen.se]saga[/url]" target="_blank">bloggplatsen.se]saga[/url]

6 augusti 2012 08:55

Jag väljer altnativ 3, blogga ibland, men du FÅR inte SLUTA blogga :(
I älskar din blogg >.<

http://Rampljus. bloggplatsen.se

Hilda

6 augusti 2012 14:29

Okej. Men vi får se vad andra tycker, Saga..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hilda - 12 augusti 2012 20:45


Idag kom mina kusiner och firade mig.. Så har inte hunnit blogga idag.. Jag vet att jag sa att jag skulle blogga idag, men jag trodde kusinerna skulle komma igår.. Jaja.. Del 2 kanske kommer ikväll. Det är större chans om du just du lägger en komment...

Av Hilda - 11 augusti 2012 11:00

Hej! Jag känner på mig att detta inlägget kommer bli väldigt långt, så får att det inte ska bli alldeles för långt, så har jag kortat ner inlägget så att jag visar Badrum 1, i del 1, badrum 2 i del 2, badrum 3 i del 3.. Så detta är Del 1/3. Och nu sk...

Av Hilda - 10 augusti 2012 16:03


Hejsan, hejsan! Jag tänkte börja med en "husguide".. Jag bygger olika hus eller rum med olika teman, t.ex. ett lyxhus, så är rubriken kanske: "Husguide, lyxhus, toalett", om jag visar toaletten eller så..   Jag är ganska nöjd med min idé, men v...

Av Hilda - 9 augusti 2012 17:22


Så nu har jag ny header.. Hoppas ni gillar den!    

Av Hilda - 9 augusti 2012 11:37

Headern ska jag ändra också.. ;D Glömde skriva det i förra inlägget! ...

Presentation


Hejj! Välkommen till min Sims 3 blogg. Här kommer jag lägga upp bilder på mina simmar, skriva simsberättelser och mycket annat... Hoppas att du tycker om bloggen, annars kan du ju lägga en kommentar om hur jag skulle kunna förbättra den! :)

/Hilda

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om min nya header?
 Jaa, de klart! ;D
 Nej, den är hur ful som helst.
 OMG! Vad tror du om mig?! Den är ju snyggast i HELA VÄRLDEN!
 Nej, detta är den sämsta headern jag någonsin sett!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards