simsgiirl

Direktlänk till inlägg 6 augusti 2012

Spel med Thea..

Av Hilda - 6 augusti 2012 14:29

Ja, min kompis heter Thea då.. Här kommer lite bilder!

 

Kanske jag redan har laddat upp? I alla fall var det inte denna bilden jag skulle visa. Det var inte ens denna familjen.. ;) Kommer en till random bild.

 

Älskar bara den tröjan ;D

 

Min sim blir arg på toaletten..

 

Bara jag som tycker att bilden är väldigt fin? Jag tror att hunden också längtar efter The Sims 3 Seasons.. Att kunna bada i havet ;)

 

Mamman har blivit gravid och sitter och läser en graviditetsbok...

  

Medans pappa fixar lite i köket..

 

Mamman är gravid, men hennes mage?

 

Barnet föds efter ett tag och får heta Hanna.

 

Mamman läser en bok för Hanna.

 

Efter ett tag växer Hanna. Hennes föräldrar köper en hund till henne.

 

Efter en fin kväll säger föräldrarna godnatt och somnar.

 

Efter lite tänkande nästa dag förstår mamman att hon är gravid..

 

Tiden går snabbt, och äntligen ska hon föda!

 

Till slut kommer barnet. Slut!


//HILDA


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hilda - 12 augusti 2012 20:45


Idag kom mina kusiner och firade mig.. Så har inte hunnit blogga idag.. Jag vet att jag sa att jag skulle blogga idag, men jag trodde kusinerna skulle komma igår.. Jaja.. Del 2 kanske kommer ikväll. Det är större chans om du just du lägger en komment...

Av Hilda - 11 augusti 2012 11:00

Hej! Jag känner på mig att detta inlägget kommer bli väldigt långt, så får att det inte ska bli alldeles för långt, så har jag kortat ner inlägget så att jag visar Badrum 1, i del 1, badrum 2 i del 2, badrum 3 i del 3.. Så detta är Del 1/3. Och nu sk...

Av Hilda - 10 augusti 2012 16:03


Hejsan, hejsan! Jag tänkte börja med en "husguide".. Jag bygger olika hus eller rum med olika teman, t.ex. ett lyxhus, så är rubriken kanske: "Husguide, lyxhus, toalett", om jag visar toaletten eller så..   Jag är ganska nöjd med min idé, men v...

Av Hilda - 9 augusti 2012 17:22


Så nu har jag ny header.. Hoppas ni gillar den!    

Av Hilda - 9 augusti 2012 11:37

Headern ska jag ändra också.. ;D Glömde skriva det i förra inlägget! ...

Presentation


Hejj! Välkommen till min Sims 3 blogg. Här kommer jag lägga upp bilder på mina simmar, skriva simsberättelser och mycket annat... Hoppas att du tycker om bloggen, annars kan du ju lägga en kommentar om hur jag skulle kunna förbättra den! :)

/Hilda

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om min nya header?
 Jaa, de klart! ;D
 Nej, den är hur ful som helst.
 OMG! Vad tror du om mig?! Den är ju snyggast i HELA VÄRLDEN!
 Nej, detta är den sämsta headern jag någonsin sett!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Bobblehead Bunny

Skapa flashcards